SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

Kuala Pilah & Bahau

Hari ni aku ada mood.... nak mengupdate blog
lama x usik dah bersawang selama seminggu....
now aku nak post gambar2 aku dikampung....
walaupun dah basi....
aku balik kampung hari Jumaat...
Johor kan cuti Maulud Nabi...
so haruslah kena balik hari Jumaat...
sampai kampung dekat kul 1.00tghari...
Lepas makan, solat Jumaat....adik aku yang no.2
ajak ke Kuala Pilah....nak beli payung pengantin....
adik aku ni mak andam...hari sabtu adik aku
kena ngandam pengantin 4....payung yang kat kedai
tempat adik aku keje dah x de...
sbb kene berebut ngan mak andam yang lain...
jadik kenalah beli sendiri....
aku lupa nak snap payung yang dibeli....
warna silver dan pearl gold...cantik bila dah pasang renda




dalam kete...sibuk nak bergambar....


aku dan myhub



adik beradikku 5 orang...
4 perempuan dan seorangje lelaki....

sampai dah Kuala Pilah....





Lepas beli payung adik aku Juha nak belanja makan
gi Bahau...disebabkan masih kenyang....
adik2 aku ajak gi karoeka....
aku layan kan jelah....



adik lelaki aku ni.....
mula2 masuk dalam bilik ni tutup telinga
bingit...takut...




Lepas tu dah ok dah...
boleh pegang mikrofon lagi....



aku pun nak nyanyi...serius...adik2 aku
langsung x dgr aku nyanyi..
kena backup singer....sbb aku punya suara volumenye
mmg slow...dan kalau ckp kuat dah kira macam jerit...





adik aku ni autism...
bila ckp...kadng2 x faham butirnye....
tp sekarang alhamdulilah....boleh ckp benda2 yang simple...
sekarang pulak dah boleh ajak kemana2
kalau x mmg dia suka duduk umah je...



adik aku Juha (adik aku no.2), Nadia( adik aku no.3)
dan Ijan (adik aku yang bongsu)...










No comments: