SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

PerJALANan ke Mersing

Seawal jam 7 pagi hari Jumaat aku dah bertolak ke Mersing...
aku ajak myhub ikut sekali...so hari Jumaat Myhub x kejelah...
hurey seronak..walaupun aku tinggalkan myhub kat bilik hotel je...
x pe...kan syang...lagi sronak agaknye...main gamejelah...
aku kenallah brtolak awal2 sbb aku AJK Pendaftaran...
sempat singgah makan kat Kota Tinggi...aku makan lontong kering..
sedap gak...myhub makan nasi lemak...
sampai simpang Sedili...tiba2 jalan jem....


rupa2nye ada roblock....tapi tahan lori jelah....
sikit jelah jem....
jalan ke Mersing ni x banyak kete sangt...
tapi cuaca hujan renyai2...kena hati2....



dh nak sampai Mersing....

terpaksalah ikut belakng bontot lori ni...

tapi bagus driver ni...kete x de kat depan dia bagi laluan

myhub potong...TIMA KACIH...

sampai Mersing kul 9.30 cari Hotel....

hotel yg mula2 aku booking x de tempat parking....

susah myhub nanti...nak jemput aku pergi balik....

aku cari hotel murah je...nasib baik ada...tempat parking pun ada...

oklah..RM63....


No comments: