SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

JuaLaN HaRi KhaMiS

Hari ni Kak. Hasnah selaku ketua Biro Wanita

membawa sarapan pagi mee, nasi goreng, hotdog dan roti...

jualan mcm goreng pisang panas...Habizzzz.....


Kak. Nurul cuba habiskan nasi goreng walaupun pedas...

kak...sen yang beli nasi goreng ni...tolong tgk je ke....he3


mami makan nasi goreng....pedas...

feveret aku tu....tp dah habis tinggal satuje last

mami yang dapat....




Big Bos pun sokong Biro Wanita....sarapan kat opis je bos...

x yah makan luar ye...jimat sikit duit belanja bos...he3





Kak Hasnah (baju puple) ketua biro wanita....

ganaz seh pempuan ni...tgk k.zura tu ayu je...

he3...jgn marah ye kak Sen...aku gurauje...

kalau ko marah aku x nak jadik fotogrfer biro wanita...

ugut seh....he3



aku makan mee je...nak nasi goreng....

tp dah habis...bolehlah...hbs gak aku makan





kekacang....RM0.30 je....





Roti ni mmg buat aku makin bambam....






Bismillah...jemput makan...




Bloger2 tegar mmg mcm ni...pantang jumpa...

keje nak bergambar je...






p/s: nasi goreng dan mee serta hotdog

sold out jam 9.00pg...laku habis....




No comments: