SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

PeTaNg JumaaT

Lepas keje aku ajak myhub ke It Fair kat Danga City Mall....
lagi pun nak cari catridge prnter....takut gi hari Sabtu @ Ahad
ramai orang....
aku ni bila dah tempat yang dituju...
lepas tu ramai lak org...mmg aku lupa nak snap....
tp yang pasti benda yang dicari dapat....
murah sikit harganye....kalau kat kedai RM55 kat sini RM44
jimatlah RM11....tu ink yang orignal lah....
kalau local lagi murah RM23 pun dapat...
x pelah...lagi pun aku pinjam printer adik...kan rosak lak....

sebelum sampai bergediks dalm kete....


Petang tu jugak aku dan myhub balik Kg. Melayu....
dah lama x jumpa mak dn abah....
dan rindu gak kat anak2 buah aku ni.....



sampai kampung dah dekat maghrib....jalan jem....
yang ada kat umah koe dan iman....
masih tunggu ayah dan emaknye ambik...
hani dan qayum dah balik....

so aku nak cite....bila tgk budak2 ni...
rsa seronk je....bila agakye Allah nak bagi rezeki kat aku...
maybe lom masanye agaknye...sabarlah wahai erin...
masanye akan tiba nanti....koorg doakan aku cepat2 pregnen....




Iman dan Koe ni mmg rapat ngan aku masa kecik2....
sekarang dah sekolah....jaranglah Cik Erin nak bawak jalan2...
ditambah pulak myhub keje....



Nazar Imran.....cetet
mmg geram tgk budak kecik ni....sekarng ni umur setahun lebih...
tp lasaknye....Ya Allah x terlayan....
dulu takut ngan orng....sekarang dah ok sikit....
dan baru 2 3 hari dapat sebut nama atok....suka atoknye....
mak aku cakap...kalau nak jemput abg2nye mst kena masuk umah...
sekejap pun jadiklah...kalau x masuk, sepanjang jalan mengamuk....






ni yang paling kecik....nazar ikram.....
diam je...masa kecik gelap...sekarang dah cerah sikit....
kulit ikut abg no.2....si koe.....
bila aku pegang x nangis pun...senyap je...susah nak dgr suara....
sekarang ni dah nak masuk 6 bulan rasanye....



Empat orang hero lelaki ni anak abg ipar aku...
semua lelaki...mak aku cuma jaga 2 org yang besarje...
2 yang kecik ni hantar kat umah org....
tu yang kadang2 bila tgk anak org terasa nak ada anak sndiri...
ada sesapa nak bagi anak, kat aku x....






No comments: