SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

Malam Xtravaganza

hujan lebat malam tu....aku pun lambat sampai....


kat dewan dah penuh org...


malu gak sampai lambt....


last2 aku x lalu pun red carpet...


x pelah baju aku pun biasa je...
x voke macam diorg....





me withz ain


shidah yang cun




mami yang voke malam ni


penyokong yang setia



aku dan ain yang pantang nmpak kamera





ni group urusetia....






termasuklah aku....x kisahlah...tolong AJK Hadiah

makan malam agak feal...x sedap....

cuma bbq je yang sedap...aku makan pari bakar....


cabutan bertuah....aku x dapat apa pun...

x de rezeki...


penyokong untuk mystarz KP....

cayalah....




persembahan terbaik bagus ni....





kak zai bertuah pada malam tu...dapat hp....
ganti balik yang hilang masa promosi sekolah hari tu....












6 comments:

.::WaNiE::. said...

hah apsal makanan tak berapa sedap:P

hehehe

oh beshnye kawan tu dpt hp..bertuah :( wani xpenah menang pun cabutan bertuah hahah

Unknown said...

baju erin nampak cantik gak la..fabrik yang dipilih nampak moden..(tak nampak macam makcik2 kampung sangat seperti kebanyakkan orang lain) hehe

erienz said...

wanie: x taulah knp...nasib baiklah duk luar, blh lah cari makanan...lapor...

erienz said...

kaff: rasa mcm segan gak...baju diorg cantik2...tp x pe kite tampil ngan simple je...

Intan and The Boys said...

ececemakkkk....cantek la awak.
:)

zh-ena said...

sama la kita tak bertuah utk lucky2 draw nie