SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

Sanggup ko....

Hari Kamis malam Jumaat semalam....adik aku si ain jatuh tangga....
nasib baik xde yang patah....terseliuh je sikit....
so hari jumaat dia cutilah....
tapi cuti2 pun sanggup jemput akak nye gi Jusco Tebrau....
disebabkan aku boring duk opis, dan si ain lak boring duk umah...
so trus dicide ke Jusco Tebrau....

Waktu ni je yang teringat nak snap...
ain lapar sangt sbb x makan lagi....aku ikutkan aje...
aiman x kisah....kiteorg ke Rasa Mas....






aku pilih Chicken Chop......rasa biasa je,
lebih suka makan kat mama chop papa grill....
lagi sedap....


pilihan ain...aku x taulah nasi ayam apa ni...
tapi ayamnye perisa Golden....




silalah makan ain....ko kan lapar.....

P/S: apa2 pun tima kacih kat ain
belanja akak makan dan sanggup
datang jemput akak kat opis walau pun ko cuti....
mmg ko syang kat akak ko ni kan....



No comments: