SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

Merisik buat adikku...



Layan gambar jelah..x de idea nak mengarang ayat....




rombongan merisik....ingtkan ramai,

mak dan ayah pihak lelaki je yang datang....
waktu ni hujan turun dengan lebat...aku ingtkan bakal adik ipar dtg....




aku dan adik sediakan makan minum

untuk diorg...




Ayah dan mak mask mee kari....

anak2nye ke Bahau karoeka.....he3....






merisik je ni...ko org pelik x...
masa aku dulu mcm ramai....
x pelah pihak lelaki ckp nak kenal2....
duk satu kg pun x kenal lagi....he3




ayah dan mak aku

En. Mustafa dan Pn. Maimon...





asal nmpak layu je....
bakal adik ipar aku sejibik macam rupa ayah dia






serius bakal mak mentua adik aku

bincangkan tarikh pertunangan....



aku nak story sikit bakal mentua adik aku ni

dekat je umahnye....naik motor x sempat tukar klas dah sampai...

tgk betapa dekatnye....adik aku blh dapat jodoh ngan org situ gak....

nak buat camna....dah jodohkan...





aku lak org bincang kat depan aku x pandai nak masuk campur

bagi orang2 tua jelah selesaikan...

aku dan laki aku makan mee kari yang ayah aku masak, lagi sedap....

he3






tgk tu makan je...padahal petangnye dah makan pizza hut







dah makan baru teringt nak snap.... punya banyak ayah aku letak bahan
cnfrm kalau meniaga rugi....







kacang pun ada..adik aku gi campakkan garam....

masin sikit kacang rebus ni....





aku pun mst tolong hbskan....kongsi ngan myhub....
ayah masak sedap mstlah kena makan



nilah adik aku yang no.2
Mazia Nazuha



p/s: adik aku akan langsungkan pertunangan pada 24/4

sama tarikh ngan brithday myhub....




No comments: