SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

Tamatlah Sudah....

akhirnye berjaya jugak aku habskan membaca....
x taulah kenapa sejak ada lappy ni...
aku kurang membaca novel....kalau x aku msti peruntukkan
2 buah novel utuk sebulan....
novel ni aku beli masa bulan 12...dan aku ada 4 buah novel yang
belum diusik lagi....
aku ni x reti nak summary cite dalam novel ni....
not bad lah....ok citenye...kisah Malaysia dan Indonesia...
cinta yang mendapat tentangan dari ibunye....disbbkan status yang berbeda....
dan kisah cinta yang x kesampaian dan akhirnya...
kembali bersatu....
sinopsis:

Perpisahan diukur dengan jarak dan masa. Namun cinta, ia akan abadi walau berkurun-kurun lamanya. Umpama uda dan dara, Romeo dan Juliet. Cinta Hendra dan Noraini berkecai gara-gara sikap mertua. Vila Nasution menjadi saksi leburnya impian mereka.

Muhammad Harris dan Nurul Azreen membesar dalam dua buah suasana yang berbeza. Seorang di Indonesia dan seorang lagi di Malaysia. Dek kerana cinta mereka tidak pernah lupa kasih dan sayang sesama saudara.

Suatu ketika, pesona gadis melayu yang dimiliki oleh Nurul Azreen membuatkan cintanya diintai dalam rahsia. Seorang jejaka bernama Farid Zulkarnain dan Ervin, sahabat abangnya. adakah lelaki Melayu sama punya pesona di hati Nurul Azreen? Atau bicara santun jejaka Jakarta yang mempersona hati si dara?

sapa yang berminat membaca novel...beli jangan x beli cerita ni...siap promote lagi....

kaya Fajar Pakeer ni...


No comments: