SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

Lewat pagi Isnin

Hari isnin semalam, dahlah 1hb Nov,
mmg cantik aku punya punch card warna merah ok...
8:01 kat punch card aku...kes nye jem kat hiway pasir gudang....
banjir rupanye...semlam hujan lebatke?
ntahlah.... aku tido nyenyakje....
tu mmg hujanlh dan lebat lah agaknye...
sejuk...kan best tido...




hari Isnin je aku dah pakai merah...
patutlah punch card aku warna merah...
orang nmpk aku pun takut...
merahnye makngah...ADA AKU KISAH...he3




dari JPJ Taman Daya nak trun hiway Pasir Gudang....
terkemut-kemut semua kete....


semua kete elak air...
ada kete proton saga lama terbabas...
maybe x perasan air naik...


see...dalam tu....



sampai opisje...aku tgk hj bos dah tercegat kat 
pintu pagar opis, alamak nmpaklah aku lewat...
huhuhu...lps tu aku trus kena masuk bilik meeting]
betulkan presention untk dibentangkan kepda BOD ...
mmg busy hari isnin tu...sampai x sempat nk update...

kat bilik meeting...sompek laie den nikan...



p/s: internet SANGT LEMBAP..truz rasa mlas nk update....
tensyen...

No comments: