SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

aku suka ayam MCD dari KFC


aku x taulah apa pendapat koorang...
aku mmg suka ayam mcd...dari ayam KFC
sbb aku suka rasa pedas yg melampau tukan...
maklmlah aku kan duk N9...


sllnye kl aku minum air, blh kongsi ngan myhubby...
kl makan ayam mcd ni blh hbs air aku minum...
ayam KFC lak aku rasa dah biasa sngt kot...
lps tu ayamnye banyak minyak x kering mcm MCD...



 Time ni aku gi ngan kak ina dan Shidah...
maklumlah pagi sarapan x berapa nk mengenyangkan...
tu yg ptg kelaparan...nak2 bos lak ramai yg cuti...
apalagi les go to PErling Malllh....hehehehe....
padahal dah hbs waktu rehat tu....hehehe...
jgn buat mcm kiteorang yer...



6 comments:

eMMe said...

ai puasa la dear, uih...dugaan..tgk makanan, heheheheh
tapi i suke ayam KFC...kite nye tekak lain2, tu pasal berbeza kesukaan kite, heheheh...makan2!!!

Faizaharis2 said...

sedappppnyeeeeeeeeeeeeeerr....

DIDOT said...

huhuh..same laa peberet ngan didot n hasben..didot mmg suke giler ayam mcd dr kep c..setuju sgt2..ayam kep c terlampau banyak minyak..ayam mcd best sbb pedas kan???..adoiyaii..terliur da nei..heheh..

PUANSTOBERI said...

Ayam McD ni sekali sekala layan mmg sedap.. hikss :D

Citarasa Rinduan said...

selamat malam erin..
ayu baru balik dari kampung..singgah tanya khabarmu

erin...
ayu pun sama gak suka ayam mcd dari kfc...
kalau erin kata suka pedas....ayu pulak rasa ayam mcd garing sesuai ikut tekak ayu

Jendela Hati said...

Kalu g mcd, selalu sy tgk je ayam mcd kwn sbb dia tak suka mkn beger.sedap jgk sbb dpt cubit sikit tuk rasa.heeehe