SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

I'M Back...

Assalammualaikum...
rindunye kat kenkawan semua....
aku selamat sampai ke JB smlm jam 8.10 mlm....
bertolak dari kampung jam 5.00ptg....

Tima kasih sesangt kat kawan2 yg mendoakan keselamatan 
aku pergi dan balik....
alhamdulilah hari ni aku masih lagi blh berbloging....


utuk pengetahuan semua...
aku masih cuti lagi...
skrang online dari  umah...
saje nak hbskan cuti tahun lps...
lagipun ada perkara personal yg perlu disettlekan...


cite tentang balik kg. nnti aku kongsi k...
skrang ni rasa mengantuk je...
bg orang mcm aku ni...
cuti2 ni apa lg tidolah, 
maklumlah x kelek anak...




2 comments:

eMMe said...

eh! erienz, syok la cuti lama2...tapi kenkadang bosan gak, cuti lame2 nih, rase malas nak naik keje, amboi..jeles la tgk dia tido, heheheh...

erienz said...

emme: betullah...esk dah nk mula keje...mmg rasa malas...jadik tuesday blue esk...hehehe....

mmg sedap tido...nak2 hujan lak tu...