SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

Moga Mak Cepat Sihat...

Assalammualaikum....
macam mana erk nk mulakan cite....
tp aku doakan mak aku sihat spnuhnye....
cuma ikhtiar nk bawak gi berubat kampung....
kalau x nanti, x mustahil kena balik semula...




citenye semalam berlaku...
dalam jam 11.30 abah call...
bagitau mak aku sakit...
kelam kabut aku salin baju...




sampai kg. melayu...
tgk dah adalah jiran tetangga yg datang tgk..
mak aku lak masa tu pengsan rasanye...
bila sedar, meracau2 lagi...
myhubby picit kepala mak, panggil mak...
tp x sedar2 gak..




Aku x taulah sapa nama pakcik tu...
tp jiran kat situlah...
suh aku ambik air se jag...lps tu letak garam...
dia baca2...myhubby sapukan air ke muka mak...
basahkan rambut mak...barulah sedar sikit....
itupun sesekali meraung....nak ikut benda tu...




tgk mak, mcm x berapa ok lagi...
pak cik lagi sorang ni lak buat...
eh nak panggil pakcik ke, nmpak mcm muda lagi...
dia baca2..pegang kaki mak...
suh minum yg air yg dibaca..
mak aku dh mula sedar sikit...
alhamdulilah....mak ok dah...
tp orang tu suh berubat...
sbb dalam tubuh mak benda tu dah ada...
cuma mak x leh sunyi, stress...
senang benda tu masuk...




dalam kul 1 lbh, jiran yg datng semua dah balik...
tinggal aku, myhubby, along dan hani serta abah...
dengar luahan hati mak...tp x leh nak cite kat sini...
terlalu personal...




kul 2.00pg aku balik semula ke umah...
along dan anaknye pun tumpang aku balik...
bangun pagi aku lemau...
smua orang tegur muka aku kelatje...
hehehe....tu lom ada anak...
kalau ada anak aku x taulah camna...





9 comments:

NM02 said...

moga mak cepat sembuh ye.

erienz said...

tq dear...

zee nazeri said...

Gangguan makhluk halus ke? kena cepat2 berubat, skrg ni byk perubatan islam..moga mak erienz cpt sembuh..

♥MAMASYAZA♥ said...

risaunya dengar bila kena gangguan camtu, kena jaga mak elok2 tu, tak boleh biarkan dia sowang2 kat umah.
semoga mak cepat sembuh

intan morsalin said...

hope your mom get well soon dear...

eMMe said...

erienz, cenne ur mum skrg? dah okey ke?
cecepat gi berubat...risau la...jadi pape kat ur mum...take care ur mom kay!

CuTeMiUt78 said...

semoga mak erienz cepat sembuh..

erienz said...

tima kasih kalian,mendoakan kesihatan mak mentua rin...

Jendela Hati said...

semuga mak erienz cepat2 sembuh. sabar bebyk ek dik. insyaAllah xde apa2. kalu bile gi berubat, gi bw berubat.