SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

SaLaM PaGi SaBTu....

Assalammualaikum....
Selamat Pagi Semua...
Ibu2 dah selesai kemas umah...
aku baru je selesai membasuh kain...
yang lain lom buat lagi...
tgh selsema...nak sampu sampah...
bersin je lbh nnti....jadik tunggu petang sikit....




sambil basuh kain tadi sempatlah aku buat sarapn....
myhubby lak x berapa sihat...selsema dan batk...
tghaari lak nnti nk gi kenduri kawin kat umah mak mentua aku...
jadik aku mengambil kptsan buat jemput2 ikan bilis jelah...
tgk ada kentang, ikan bilis, carrot, dan bawang....
cukup...jadiklah jemput2 ikan bilis...



nmpkje x cantik...tp sedap...
sapa nk puji, puji diri sendirilah...
myhubby kl aku buat menu lain mst dia x suka...
aku penah buat jemput2 nasi...
dia ckp suka jempt2 biasa yg aku buat....
bnyk cekadakkan...



 biasalah air Red Guara buat aku....
jom minum ngan aku...
aku sorang2 je sarapan...
myhubby tido lagi lps solat subuh...
badan x berapa nak sihat....
aku lak x leh nk tunggu...lapo....





ni menu aku makan petang smalam...
roti nan bawang....kat ngan umah aku je...
tgk ada 3 jenis kuah aku mintak...
nmpak 2 je...piring lagi satu aku mintak...
sambal tumis....



 myhubby lak mintak rojak...
sedap gak...tp blh terlupa lak orang tu...
roti nan aku dah dpt...rojak x sampai2 lagi...
nk angin rasanye....


 jenuh tunggu roti nan....
aku sbnarnye x suka makan waktu nk dkt maghrib...
mcm takut x sempat je nk sampai umah sblm isyak...
tu yg x suka tunggu2...


myhubby yang x berapa sihat...


No comments: