SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Wednesday

Cari cat lak...

Lps solat Jumaat, kami ke kedai hardware lak...cari cat, grill, kayu....
sehari suntuk hari Jumaat penuh ngan xtiviti...



kedai hardware kat Rompin...



lom masuk lagi mak aku dah pesan suh ingtkan...
nak beli kete sorong....




sibuk memilih cat....terpaksa guna cat minyak gak...
sbb b4 ni, masa aku kawin...ayah aku dah  guna cat minyak...
nk tukar cat lain bnyk sngt prosdr.....




lps siap beli barang....bertolak ke Muar....
tp Makteh aku x de kat umah...keluar ke Tangkak....


 memandangkan Makteh x de....
singgah umah atok aku....



sampai umah makteh...
tgh sibuk menyiram pokok bunga...



nilah pakteh aku....pengetua kat sekolah sungai mati...
sblah tu...wan Siti...atok aku no.2...
tp dah x berapa sihat....ingtan dah kurang....
tp mata dan pendengaran mmg sngt baik....


dalam kul 8.30 brtolak balik Jelai...
sempat singgah Tangkak...ingat nak beli kain utk kendarat...
maklumlah tgh festival tekstile....tp x leh nak beli...
mmg ramai sngt, mak aku pun rimas, 
so mak aku suh beli hari biasa...
adik aku smpt beli langsir utk buat tabir blkng bilik dia....






No comments: