SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

HanTaR AdiK


Assalammualaikum...dah tghari..
hari ni aku berpuasa...insyaallah....


semalam hari Ahad aku hantar adik ke Bandar Penawar, 
tau kat mana? orang Johor mstlah tau...
x tau aku cepukkan...hehehe...
kat ngan Desaru...adik aku pelajar Kolej Profesional Mara..

hari Jumaat adik aku dah balik JB...
tp hari Sabtu datang umah aku..
sbb hari Jumaat dia tido umah kawan dia...
ada assigmnt yg kena siapkan...



dah mendung....lps hantar adikje trus hujan....



ni aku suka...x lama lagi higway Desaru dah nk siap..
x lah mengharungi jem raya tahun ni...
x sanggup rasanye nk balik kota Tinggi...


siapa yag kg kat area2 sana taulah...
balik pagi ke, ptgke, tghari, mmg jem...
kecuali balik pepagi buta....
orang dah sampai umah membuta...
kite baru  nk keluar..





dah sampai....



kena check in dulu....hehehe...
ada budak tu kena halau ngan pak guard...
sbb aku rasa jenis budak yg x reti bahasa...
dah mmg peraturan ckp...balikke, keluar ke,
kena pakai baju kurang....yg ko pakai sluar buat pa...
mmg sah2lah ko kena halau...



adik aku...Nadia...
smpat gak aku masakkan aym goreng
 dan sambal goreng untuk dibwa bekal...
mak aku call pesan awal2 suh masak...
biasalah aku mana pandai masak..
goreng ayam je tau...hehehe..


hantr sampai kafetria je...
pak guard tu x bagi hantar smpai asrama...
nasiblah ko nadia...
kena bawak barang sampai ke asrama...
aku mmg malas nk menapak...jauh lak tu...
nasib baik ada kawan dia...
blh lah tolong bawak barang sikit...



6 comments:

Panglima Muda said...

aku belum sampai lagi kesana

DIDOT said...

tau2..sbb kite org jhr..heheh..tp kite x penah lg pun sampai bdr penawar tuh..hihihi..;)

NM02 said...

la... ape cer budak yg kena patah balik tu ye... susah la kalu tak ikut peraturan...

Dilla Ady said...

ketat jugak ye peraturannye sampaikan nk pakai suar pun tak leh..huhuhu

byk da termiss entri erin...sibuk godek belog dilla tu ha...

wahida said...

salam dear, thanks drop by my blog n be my follower, dtg sini nak follow balik, sori lambat jengah sini...

nice blog!!

CuTeMiUt78 said...

oohhh... tau bebenor la klu kat situ