SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

SeLaMaT MeNJadik TuNaNgaN ORaNG


Assalammualaikum...
ni adalah entry last kisah kawan aku
yang bertunang hari tu...



gambar sebelum....baru lps mandi...
aku suh gi mandi....sian dia, maklumlah 
adik beradik semua lelaki...
mak lak dah meninggal tahun lps..
harapkan abg2 dan kakak2 iparlah...
jadik kelam kabut....dan nmpak kerisauan.....



mintak maaf ye ewa...
aku tepek gambar ko....kelakar masa ni...
ewa ni x pernah bersolek...jadik bila orang sapu 
bedak kat muka dia, dia bantai gelak...
dia ckp x pakai ni x blh ke...



sekali tgk mcm Aishah pun ada...



cantikkan...muka x pernah solek...
sekali solek cantik....ada tahi lalat lagi kat bwh dagu...



 bakal mak mentua...macam adik aku gak...
orang dekat2 situje....aku dah rancang ngan  kawan aku...
kite gi jalan kakije...
ikut belakang umah orang...mcm kite gi sklh kebangsaan dulu...
hehehe...dekat sngt...x yah bawak motor pun x pe...
kalau adik aku, x sempat tukar gear satu dah sampai...hehehe...
mcm tu sekali dekatnye....



sarung cincin tunang....


wajah ceria bakal pengantin bulan 7 ni...



 perbincangan tetapkan tarikh....


 bakal pengantin ambik berkat kebahagian 
pengantin lama...hehehe...pandaije...


 hantaran kedua belah pihak...


 peace....


dah mcam kenduri kawin....



6 comments:

Yan said...

Jadi lain kan muka dia bile dah disolek..

ratusiput said...

hai eryn...salam kenal jugak dr ratu.ni ratu tggl jejak dulu.free2 nnti ratu jelajah blog eryn dr mula ye...keep in touch :)

Eye_nee said...

selamat bertunag buat kwn tu...tq follow yer...dtg singgah jap je ni..tak sempat jelajah bloq kamu lg..

LYAfrina said...

comelnyer bila dh makeup

Anonymous said...

ehhh.. ini kak ewa kan? anak arwah kakak sepupu saya. heheee.. lama dh tak nampak. raya je jumpe... dh ade baby ke belum yek.. muka dia manis.. anaknya wak Suratman :)

erienz said...

sapa ni erk, rsanye mcm dah bersalin...x balik lagi kg buln ni...