SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

HaNTaRaN E-WA


Assalammualaikum...
x habis2 cite balik kampung lagi erk...
x pelah erk...sekurang2nye ada gak cite....


Majlis berlangsung pada hari Ahad 6/3...
jadik aku pun mmg dah rancang dari awal...
suh myhubby ambik cuti hari Ahad...
mmg dah jangka balik lambat hari tu...
lagipun majlis start kul 2.30ptg...


ramai betul orang minat jelly ni...
cantik, bentuk bunga matahari...
rasanye ni kakak ipar ewa yg buat....



coklat...


ni x leh tahan ni....besar tul ikan bahulu tu...
siap ada anak2 lagi...cukup korum...
mak ayah dan anak2...


sirih junjung....



buah2an ni lom buh minyak kasik kilat..


kek batik, iwa yg buat...air tangan nak bagi 
mak mentua rasa ni...



halwa...



puding



kek yg ni mmg lawak...
nama salah...terkejutz tunang ewa...
sapa sham tu...blh buat gaduh ni...
padai2lah ko jawab ngan tunang ko ewa...
orang yg sponsr kek ni tersalah nama....
nama sbnar ewan...nama penuh x taulah...


aku attend majlis ni sungguh selekeh...
x sempat nk solek...
yang pakai bj pink tu nani...
yg sblh aku tu, bakal pengantin....
x siap lagi...




ni je barang yg dia bagi...
yg lain semua kuih muih...
maybe barang bg masa kawin.....



9 comments:

NM02 said...

sungguh terpikat dengan jely matahari itu

Panglima Muda said...

hari ahad kita busy aje

atty's said...

kty suka halwa bunga rose tu ..cantik ..

uiit..jgn bakal pengantin bergaduh2 sudah..pasal salah nama kt kek tu ..tp memang boleh membuat org kecik ati ..

eRiNsZ said...

santek nyer halwa roses tu....

MIZZ SUE said...

kek batik..auww..nak buat la balik ni..sedapnye

~Siti Hajar~ said...

Btl la cantik jelly matahari tu, kreatif & simple...blh tiru nih...hehe

Citarasa Rinduan said...

erin

mmg cantik jelly tu jadi bunga matahari..
sirih junjung pun kreatif...

wah......daku suka

PS: selamat bertunang utk ewa dan ewan,,,

Redbloodsnow said...

eee lawaaaa arr hantaran gubahan. a'ah zie pun suka gak tgk jelly bunga matahari tu. kreatif nah :)

Dilla Ady said...

suke gak kat hantaran bunge matahari n bahulu tu..unik bntuknye!