SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Wednesday

SamA TapI x SerupA

Sama tapi x serupa...agak2 apa yer....cuba teke, cuba teka....hehehehe

~



~



~



~






~


~



~



~

baju nikah aku....teringt lak zaman nk kawin dulu...
udah2...aku ni pengantin lama...
tp masih ber2 lagi....


baju tu mmg aku tempah kat pengajar Jahitan...
kawan aku tu mmg cantik buat baju pengantin...
dia yg design baju aku ni...
kain murah je...tp cnmpk cantik xklusif...
dah 2 orang kawan aku pakai baju nikah aku ni...
yg pertama kawan baik aku...
pakai buat nikah....




yang ni lak  kawan aku kat kg....
masa majlis pertunangan nye Ahad lps...
ngam2 ngan badan dia...
ok lah..cantik.....
Selamat Bertunang E-Wa dan E-Wan....
yang akan melangsungkan perkawinan pada
9 Julai 2011....lagi cepat dari adik aku....




10 comments:

CuTeMiUt78 said...

akak punya baju nikah.. smpi sekarang masih blh pakai.. dah berapa kali buat baju raya

Redbloodsnow said...

eeee lawa lah baju kawen erien dulu. ailike :)

eMMe said...

me rasa takde sape leh pakai baju nikah / tunang me, coz, dulu me kurusss...sgt! tapi boleh la promote kat sesape, yg rasa, slim tuu..hehehehe....

Dilla Ady said...

tapi erin pakai nmpk slim la..cantek!

~Siti Hajar~ said...

cantik la bj tu, ni la untung wat baju, blh bg adik-beradik & kwn2 pakai, ambik berkat gitu, klu sewa xdelah semua tu, kita plk pakai bekas org...hehe

erienz said...

cutemuit78: wah maintain badan akk...rin muat lg...tp kena pakai kosetlah...kl x bnyk barang timbul..hehehe...

erienz said...

Redbloodsnow: tq dear...tp warna cerah buat erin lg nmpk gemuk...

erienz said...

emme: blh tu emme, ingt lps ni baju nikah da bj sanding nk letak kat kedai adik...blh orng sewa...

erienz said...

Dilla Ady: mana ada slim dilla...masa rin kawin badan rin mmg gemuks...orang suh kurus, rin x kuruskan pun..hbs hari2 tunang belanja makan..camna nk kurus..hehehe...alasan semata2 ni...

erienz said...

Siti Hajar: kl waktu blh diulang, mmg rin x nk bt pun...mcm membazir lak..skrang bj sewa pun cantik2...