SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

Singgah Tangkak Makan Mee Bandung Muar....

Assalammualaikum.....perjalanan balik kampung, mcm2 nak dimakannye...semua teringin....salah satu nya nk makan mee bandung kat Tangkak....mmg sedap tul makan kat situ...berdekatan ngan bus stand Tangkak...lagi satu masa aku balik...kat Tangkak ada Festival Tekstile....3 ~ 6hb....jln mmg jem...kain murah2 ok...nnti aku cite...aku gi ke x festival ni....


bun & butter bertambah bambam....




dah nak gerak baru myhubby teringt....
sabun cuci kete lupa nak bawak....
masuk balik ambik sabun...
kalau dah gerak td....x yah lah nak patah2 balik...
pakai je lah apa yg ada kat umah mak tu....






sampai tangkak....ngam2 makan tghari, kul 12....
tp aku dan myhubby x nak makan nasi...
sbb tau kl balik umah mak aku, pagi ptg mk nasi...
tu yg oder mee bandung....sbb tau kat sini sedap....
sambil tunggu tu makan goreng pisang dulu....




air laici....cuaca mmg panas...




walaupun nmpak sikit...tp mmg kenyang...
harga pun x mahal...RM3.5o...
alhamdulilah kenyang.....




perjalanan nk balik....pert aku lak memulas2....
mmg x tahan nk buang....
aku suh myhubby cari masjid...
sbb perjalanan dari Tangkak ke Kg aku mmg x de station minyak...
tu yg aku suh cari masjid....




sunyi je....sbb lom nk masuk zohor....
tu yang suh myhubby teman...takut....





patutlah aku rasa takut....
kl x mmg aku berani nye gi sorang2...
ada kubur lama kat sebelah masjid...




6 comments:

Dilla Ady said...

tak penah lagi rase mee bandung muar..

suke gak mee bandung..

erienz said...

sedap sangt dilla....kl gi kat bandar muar lagi sedap mee bandungnya...

eRiNsZ said...

my fabret eve.. mee bandung..
tringin wehh mee bndung muar'
erien.. klo de jual prncah mee bdung muar tu nk kirem..

nk smpai ke muar x tau biler

Citarasa Rinduan said...

wah..daku pun suka mee bandung
walau hari masak...tapi takut makan banyal2..bahayalah erin...cepat gemuk..hehehe

erienz said...

erinsZ: rin blum jumpa lagi perencah yg sedap dan sebijik mcm mee bandung muar....kl ada nnti rin bgtau ok...

erienz said...

Citarasa Rinduan: nasib baik kat JB ni x jumpa mee bandung yg sedap...kl x hari2 rin muka...dan badan mst mengembang.....hehehe..