SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

BaLiK JB

Balik Jb hujan trun lebat sungguh
masuk je hiway dari tangkak....
hujan turun mencurah2....
aku dari ngantuk trus segar....
guide myhub...mmg x nmpak jln....
kat pagoh je...aku tgk kete dh terbalik kat dalam longkang
masih ada org dlm kete tu...


lebat kan....bas je yg boleh laju



ni salah satu kemalangan kat tol kulai...
ni mst kete bertunda....langgar belakang....
jalan boleh jem....


jemkan...ada xcident

otw nak balik....sempat singgah tangkak...

aku mmg seronk kalau bab membeli ni.....mak mentua aku nak beli kain....

aku mula2 x nak beli terbeli gak....


kain corak batik boleh pakai hari khamis




sapa punya hadiah ye.....






pilihan aku....







ni yg paling aku suka....periuk....
makin rajin lah aku masak....ha3...x denye....










No comments: