SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

SaLaM TaKziah buat KERABAT JOHOR

aku dapat berita kemangkatan baginda pada
jam 9.15 mlm semasa singgah umah kakak ipar aku...
macam x percayaje...baginda dah meninggalkan alam fana ni...
semoga rohnye dicucuri rahmat-Nya..
Cuma aku nak story sikit....
setelah diberitahu bergabung selama 7 hari
dan segala protokol yg keluar...
nmpaknye gi keje kenalah pakai tudung putih...
myhub pulak kenalah pakai songkok berlilit kain putih 2 inci...
so, mmglah kat umah x de kain putih...
and then kenalah ke kedai...aku dan myhub pun
singgah lah PERLING MALL
cari riben putih je, senang x yah nak jahit...
pergi kedai florist dah hbs...ada akak tu borong semua riben putih...
alamak...lambat sikit je...kalau x mst dapat dah...
dah cuak rasanye, mmg susuh nak cari ni...semua org dah beli...
nasib baik ada kedai stationary masuk tanya ada jual riben x...
nasib baik ada....lega rasanye...tanya harga....
ko org nak tahu berapa harganye satu gulung...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
RM12.50 gile mahal wei...
mentang2 lah semua cari riben putih...
dia bantai letak harga tinggi...
aku tanya asal mahal sangt, dia kata kualiti kain...
bukan pasal kemangkatan nike....cina tu angguk gak...
hish x fahm aku kenapalah suka ambik kesempatan...
last2 aku beli utuk 1 meter je itu pun harga RM3.50...mahalnye..
dan warna hitam beli 1/2 meter je RM2...
see mahal x....
kalau harga biasa riben tu ...segulung x sampai RM5...



masa gi umah mak hari jumaat...
jalan jem di hospital pakar puteri....
banyak kereta kerabat.....
riben putih dan riben hitam...
nak gosok ni.....
aku dah lilitkan kat songkok
riben hitam kena ikat kat lengan...
ni utuk myhub keje malam....
myhub mencuba....susah nak tgk syg pakai songkok
kalau x raya mmg x pakai....






No comments: