SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

Majlis Membudayakan Al-Quran part 2




Majlis pada kali ini amat istimwa dan sedih sngt2...
Hari ni merupakan hari terakhir k.fazlin berkhidmat di KPYPJ....
Aku pernah bekerja di bawah k.lin sejak mula2 masuk keje
bermula di HEP hinggalah aku & k.lin dipindahkan di BLKR....

CEO memulakan ucapan pagi jumaat....
amanat tahun 2010




Mami memberi sedikit ucapan latar belakang
mengenai k. Norfazlin...







k.lin sebelum memberi ucapan..
dh mengalirkan air mata...sebak...



Saat k.lin memberikan ucapan...


aku siap menahan air mata...
teringt zaman bos BLKR mula2 dulu berhenti,
En. Mustafa Kamil bin Shaharum...
aku nagis x henti2..sedih sngt....
10 tahun beliau berkhidmat di KPYPJ...&
berhenti utk berkhidmat di UiTM Segamat sbg pensyarah...



k.zurina, yati dan k.zai nmpak sedih....





sedikit pernghargaan dari pihak KPYPJ



pelajar praktikal Mohd Izuan bin Rahmat...
pun akhir pada hari ni...



hadiah kelahiran....




nmpak x...aku nangis....masa taip ni aku sedih sngt...
k.lin good luck ye....teringt zaman HEP dulu...
uruskan budak2...di BLKR gi kursus...& mcm2 lgilah...




k.lin dan mentornye...ayahanda...
Hj. Zulkarnain Yaacob




Sota nasi juadah pada pg ni...





No comments: