SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

HP RoSaK....duit lagi.....

Sob...sob...sob....duit hbs lagi....
kena beli hp baru....
Sebenarnye hp aku ni...mmg dh lama rosak...
org panggil x dgr suara....so blh lah sms je...
tp sejak 2 3 hari kepednye plk rosak....
x blh nk bersms...nk x nak terpaksa beli gak....
lagi satu sbb aku mmg pakai 2 hp...
satu utk 012 dan lagi satu utk 013....
yg rosak ni 013...bos aku lak guna celcom....
bangkrup aku kl guna 012 buat call...he3
aku gi smartjelah...
cari mana yg berkenan di hati...

hp nokia ku music Xpress 5300...
hampir 4 tahun guna...

sebelum gi jln2...posing dulu...
myhub pandang lain lak....





mcm minah indon lak...








nilah hp pilihanku....samsung lak....





funcition biasa2 jelah....
blhlah kl nk sms dan bercakap.....
harga RM300+
aku kl blh nak beli yg harga RM100je
tp bl dh sampai sana...taulah jurujual bila dh promosi...
tertarik jadiknye.....bl sampai umah jdk rasa macm membazirje
lagi 3 minggu ni nak gaji...sobsobsob...
adoi...hai...apa nk jadik erin ni...




2 comments:

atty's said...

sama ar hp kty pun rosak gak .

mEm 'n' aMs said...

yeke kak...nk buat camna terpaksa beli...kat opis ni bos bnyk guna celcom..tu kena beli gak...sobsobsob