SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

WaJiB KaLaU JaLaN.....

Kalau keluar ke mana2 mst wajib kena makan....
lagipun entry ni utk mak haqq yang sentiasa
suka tgk aku publish apa yg aku makan....
walaupun aku x sihat...batuk yg teruk....
tetap jugak nak mkn dan minum air gas ni...
nikmatnye....dah seminggu x minum air sejuk ni....
nikmat sungguh...

A&W....fast food
makanan from Amerika ni.....
ni jelah aku dan myhub makan...
sebanrnya dahaga....cuaca panas.....
nak minum air je.....
burgernye biasaje....
kentang putar .....mmg best....
myhub tambah aiskrim....
aku biasajelah....batukkan...
sedap ye sayang.....hilang dahaga...
aku pun hilang dahaga.....tp batuk x hilanglah....
bertambah teruk ni....sampai skrg aku batuk lagi.....
batuk yang sampai sakit kepala....kalau blh x nak batuk....

dah separuh air ni hbs.....klau x....
mmg x pernah hbs pun...




myhub yang mmg suka ais krim vanilla...





No comments: