SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

LaYu...

Hari ni ntah knp aku rasa layu je...
x bermaya...maybe masih dlm keadaan kurang sihat...
tp alhamdulilah aku dapat siapkan kerja utuk bos aku
dan jugak bahagian training...jumaat dan sabtu
ada kursus asas pedagogi...so aku kena settlekan
fail, borang pendaftran, tag fail dan mcm2 lagilah...

aku rasa mcm nak cuti je esk...
x tahan batuk, selsema lagi....
rasa macam x terurusje aku hari ni...
jerawat blh tumbuh bawah hidung aku ni...
sakit lak tu...aduh hai...buruk tul muka aku hari ni...



bos x de.... ada majlis perasmian
jalinan ukhuwah bakti siswa perdana di gelang patah
harap majlis HEP ni berjalan dengan lancar....