SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

A Famosa, Kincir Air dan Muzium Samudera

Sampai2 je terus parking kereta
dan decide jalan kakije....
rasa mcm pelancong lak....
berpeluh2 lah gak....ramai pelancong kat melaka ni...
gambar dari tempat parking...




banyak cenderamata....
beca....aku x naik pun...saje nak jalan kaki
kincir air kesultanan Melayu Melaka
banyak jual cenderamata
aku dan myhub ke Muzium Samudera...
duduk sebelah negeri Melaka pun...baru kali ni
berkesempatan nak melancong ke Melaka...
layan gambar....malas nak story2....
takut trsilap fakta lak....
walaupun dulu subjek sejarah ni mmg aku minat...





myhub nak belayar ke mana






senapang dan duit syiling lama....




myhub minat sangt ngan Hang Tuah



besar punya.....
intonasi ikut iklan mee meggi ye....


aku ye ye je baca

dulu kesultanan melayu melaka....
guna sistem barta...camna ye eja....fhm2jelah



kena panjat tangga lak....dh lah aku pakai dress...
berhati2je lah....












No comments: