SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

dah lama aku menunggu....

Tajuk poyoje....mmg betul oi...aku mmg dah lama
mencari kelendar yang ada waktu solat...
aku siap merayu pada Hj. Zul suh cari jugak kelendar ni...
selama aku duk di Bisnes, mmg tiap2 thn aku dpt...
tp thun ni, aku siap menagih simpati
kat pentadbiran mintak kelendar...
nasib baik ada hj. zul faham masalah anak buah dia ni
meroyan aku nak buat surat/ memo...
asal pulakkan..sbb opis aku guna tarikh hijrah....
lagi satu yng paling penting, ada waktu solat....


kelendar dari Majlis Agama Islam Johor
sukanye aku dapat kalendar ni...
nampak x ...waktu solat....bagi daerah2
Johor Bahru & kawasan2 yg sewaktu dengannye...
bukan apa....takut terlalai...

dah letak kat meje opis...
lepas ni x meroyanlah...
tima kacih bnyk2 ye Hj. Zul....
Hj. Zul sanggup mengalah ngan aku...
ni dia punya kelendarlah....





No comments: