SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

xtiviti hari cuti....

Hari Sabtu aku x lah kemana-mana....
coz hari jumaat dah puas jalan.....
duk umah jelah....dan memandangkan aku x berapa sihat.....
gara-gara batuk yang terlampau.....
makan pun x lalu....
apa x nye...makan je, muntah.....
janganlah ingt aku pregnen lak....
kalau pregnen pun apa salahnye kan.....
doa2kan aku ye.....
myhub pun ada xtivitinye.....buat puzzle...
hari sabtu dari pagi hingga malam.....
akhirnye berjaya siapkan....kul 12 malam
1000 puzzle berjaya dicantmkan....
aku awal2 dah mnyerah kalah.....
aku ni mmg jenis x sabar....kejap je aku tolong....
lepas tu dah bosan....
adik aku juha dan ijan je yg tolong.....

adik aku ijan....mengasingkan huruf....
susun ikut abjad....ni hari sabtu...


myhub dah sletipkan....dan terbalikkan
ada yang tertanggal....sebelum nak balik jb....
sempat sambungkan semula....

nilah hasilnye....cantikkan....mengambil masa
sehari semalam....gigih woi myhub dan
adik2 aku tolong buatkan....

mak nak framekan.....


aku sempat pakai inai mekah....cantik x....
tgk mak pakai...nak pakai jugak ....he3
aku balik jb hari ahad...balik awal sbb nak beli
sesuatu...apa dia....tunggu...entry berikutnye....

No comments: