SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

Family aku x de kat umah.....

aku sampai kg kul 5pm....
tgk tingkap pintu semua berkunci...
la....family aku x de kat umah rupanye.....
sebanrnye aku balik kg ni,
utk memeriahkan majlis....ha3...
adik aku hari sabtunye ada org datng risek...
rupa2nye miss comunicate....
dia ingtkan aku balik minggu dpen....
so....x jadiklah minggu ni family bakal tunang adik aku x dtg...
so buat hujung bulan 2 atau awal bulan 3....
tunggu aku balik lagi sekali....
rupanye family aku balik kg...muar...
tulah...salah aku jgk x bg tau nak balik awal....
jadik aku pun ajak myhub mkn cendol kat Pasir Besar.....
tp hampa...tutup gak....so decide ke Bahau...
aku ke Kiara Square...kat bahau ...
sempat rembat seluar....
aku mmg x leh ke sini....mst nak beli seluar.....

x tau nak kemana....makan jelah....
nasi ayam gemas.....sedap gak....
tp aku masih kenyang sebnarnye...
x delah rasa nikmat pun...saje nak buang masa....
sambil tunggu family aku balik dari umah atok....




sebelum ke bahau...myhub solat dulu.....
singgah masjid kat rompin...takut lambat sampai umah



aku dh keletihan sebenarnye...
dah x sabar nak mandi dan rehat....
mata pun dah merah...





No comments: