SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

Saat2 yg inantikan....

tajuk macam yeye je....
aku siap marah budak2 ni...
x sabar nk keluar dari majlis ilmu....
siap ck sejak bila k.erin jadik ustazah ni...
paham2 jelah ye...
hbs je ust tu selesai bacaan doa....
cepat2 menyerbu ke pintu keluar...
masing2 x menyempat....
ko org tau lah kalau hari jumaat...
masa panjang....nak kemana lagi....
biasalah tempat utk hbskan duit....
he3....


tu dia...



seperti biasa ke angsana....sampai kat sini aku dan aien
cari baju, k.zai, yaty dan shidah aku x taulah ke mana...
adalah tempat yg hendak dituju tu....aku mcm biasa....ingtkan diri
sendiri jangan berbelanja ye erin....

salah satu jenis baju yg aien beli...
tp bukan yg nilah....



aku teman je si aien ni....nak cari kasut lak....


kasut cantik dah kena ngan baju yg dia beli...
tp nmpk besar lak...
apa lagi x jadik belilah....

ni yg paling suka...msti nak bergambar
ok kite ke bab yg seterusnye....



3 comments:

ijad said...

selamat tahun baru...

regresamie said...

yesszaaa... puas hati hr ni dpt gak baju yg di'idam2kan.. walaupun wit dh mlayaggggg.. huhuhu haruslahhh.. maceh yerk kak teman aien :P jasamu kukenanglahhh.. hihihi :)

mEm 'n' aMs said...

sama2...lain kali gi hbskan duit lagi ye...