SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

SeLaMaT SaMpAi

tepat jam 6.00 ptg aku sampai umah...
huh....sungguh letih rasanye...
sepanjang perjalanan hujan...lebat sungguh....
daripada ngantuk terus segar....
coz teman syg driver....
bnyk juga xcident....dalam 3 kemalangan....
Masa nk balik sempat singgah tangkak...
mak nak beli kain.....bnyk oi aku berkenan....
dan aku pun terembat gak....
kaki lenguh sangt...
x tau kenapa...maybe bnyk berdiri agaknye...
hari ni aku rajin tolong mak masak....
mstlah rajin....kan x dapat bawak balik lauk kan...
hehehe....yg x bestnye....
aku x snap pun lauk2 yg mak masak...
lupa gile....hari ni menu....
rendang ayam kg, siput sedut +keladi masak lemak, ikan pekasam,
telur dadar,sambal udang dan sayur suun....
bnyk sungguh masak.....
kecur x...x de gambar mana nk kecur kan.....

No comments: