SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Wednesday

LaWaTaN dari VieTnaM

aku post gambar ni sebab teringat malam td
kat tv9, travel bersama chef wan,
yeke tajuknye macam tu...
x kisahlah...tp yang pasti destinasinye ke vietnam...
Buat pengetahuan koorg....aku pernahlah handle bersama
BLKR untuk meraikan kedatangan org Vietnam ni...
Diorg ni mmg x pandai speaking....
jdk bile komunikasi macam ayam dan itik...

yang datang ni semuanye cikgu...
tp kehidupan diorg ni sangt miskin...


diorg happy bila melawat tempat kite...
bendera malaysia yg tergantung
kat depan meja aku pun nak...
aku bagi jelah...asalkan diorg happy...
siap nak mintak tukar baju...
dia nak baju yg aku pakai tu...
biar betul...kan aku tukar baju dia...
seksi lak...baju belah sampai ke perut tu...
sebenarnye banyak gambar lagi..
tp kat komputer lama aku...
ni yg mana ada kat dlm pendrive je


No comments: