SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

BuDaYa Al-QuRaN

Assalammualaikum....
wah dah lama rasanye aku x update pasal majlis membudayakan Al-Quran yang diadakan setiap pagi jumaat....dan minggu pertma adalah solat sunat dan bacaan yasin...selalunya kalau ada si ain asyik nak menggedik je bergambar...bila dah x de si ain x delah aku nak gedik sorang2 yer....



sedekah al-Fatiha untuk ayah seorg staf Kolej Islam Johor...
dimana ayah beliau kembali ke Rahmatullah pagi td sbb eksiden...
tp x ingt nama staf tu...salam takziah dari KPYPJ....



bacaan dimulakan dengan diketuai 
Ust. Asri....surah aku lupa lah....maklumlah hari ni aku cuti....



kak zaidah kusyuk...



adik2 praktikal Cak dan Mariam....


ustaz memberi ceramah tentang solat....
aku ni nak ulas x pandai....tp setiap masalah tu ada caranya 
untuk mengerjakan solat, no execuse2...walau pun tanpa 
pakaian kat badan....



1 comment:

regresamie said...

kak... sumpah whindu nk amek gmbr same2 ble kp wat majlis... huhuhu whindu2...