SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

Kegilaan...bola bola bola



Assalammualaikum....selamat pagi...
semua dah tau sebulan ni adalah tentang bola....
aku ni bukanlah minat sangt ngan bola....
tp myhub dan azalinya hmpr semua lelaki minat bola....
sampai sanggup bangun 2 3 pagi sbb nak tgk bola...
bila bangun pagi mata merah x cukup tido...
kadang2 sian gak....dah lah keje malam....
balik keje tgk bola lagi....kul 2 bangun lagi...
sanggup tu....makan bola, tido bola, minum bola...


tgk tu dinding umah pun ditampal perlawanan bola....
suka hati syg jgn buat wall paper sampi raya dah lah yer...





buku tentang piala dunia...sampai skrang myhub x hbs baca...
aku lom cukup sebulan 4 buah novel dah hbs baca...lps ni aku nak baca apa lah erk..
nak beli dah lari bajet.....huhuhu...


ni kat kedai mamak....hari isnin lepas aku gi....
rasanye hmpr semua kedai mamak siarkn perlawanan bola....
dan semua kedai mamak
 menggantungkan bola kecil hinggalh besar, bendera2 negara...
nmpak cantk lak....x de ke lampu kelip2 yang bentuk bola...
gantung kat umah mesti cantikkan...ha3...


x nmpk sangt lah...lagipun tempat x strtegik...



nes tarik 2...




tosai garing....pilihan aku...


rojak....pilihan myhub...

No comments: