SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Wednesday

LaMa PuNyA EnTrY


Peristiwa ni berlaku masa hari Rabu minggu lepas kalau x silaplah....aku, Hj. Zul, Salleh, Shahril dan Ain ke Kampung Melayu semata2 nak gi makan....dan disebabkan peristiwa nilah aku kena balik lambat sikit, sbb kena siapkan presention utk bos...huhuhu...sian myhub aku x makan petang sbb x sempat....lps ni x nak buat lagi...serik oi...serikke?..kan aku suka berjalan....ha3....nanti  buat lagi...


makan semua sma...maklumlah sehati sejiwa..nasi ayam goreng...ayam pun semua sama....nak peha...he3...x de maknanye sbb cpt sikit makcik tu masak...






Lepas tu mintak ABC special...aku kongsi ngan Ain, Hj. Zul ngan Shahril dan Salleh sorang2 ye, sbb dia x makan kcang..elergik..yeke salleh?



teringt2 lagi ABC ni siap ada aiskrim....nyum2...sedapnye...kena ajak myhublah....



amboi sampi mcm tu sekali korang makan.... sorang kemam sudu, sorang kemam strow...



sebelum nasi ayam sampai..mkan otak2 ye....



Salleh ksyuk hayati makn otak2...




mcm biasalah minah 2 orang ni x sah kalau x bergambar..tp kualiti gambar hampeh sikit...sbb hp aku kalau tempat gelap mmg gambar jdk out...camna tu...nak kena tukar hp yang lagi canggih agaknye...he3....





3 comments:

Reds said...

bestnya mkn...x ajak aku pun...huhu

erienz said...

ala siannye ko...aku pun diorang ajak...dah x nak gi..tp dipaksa oleh Salleh...jomlah kak, jomlah kak...merengek2...he3

regresamie said...

hehehe... siannnn akak ye kne blik lmbt