SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

Terbang duit aku....

Huhuhu...bos aku dah balik...aku kena taip ngan laju ni, asal cepat sngt balikni...
ingtkan lama meeting...


Assalamualaikum...sambung semula, baru  balik dari Kipmart....dapat call dari yati suh teman kak zai jumpa rakan blogger kat IKM....jumpa Hj. (panggilan utk  bos) ckp nak keluar...he3...awal aku keluar 12.15 dah mengular...


sambung balik citer....hp Sony Ericsson aku dari minggu lepas rosak...button kat atasnye dah x leh pakai semuanye....adui....duit lagi....gi giant tanya RM80. Probleum hp sonny mcm nilah rebennye dah koyak, sbb slidekan... atau penggunaan 3G...



hp sony kesayangan ku...




bnda alah ni yang rosak...kecik je....tp harga boleh tahan mahalnye
yang ori RM80...tawar2 dapat RM70 yang x ori RM50....







2 comments:

marina anakcikbob said...

oo...ni namanye ribbon kak..
sony ericsson pny spare part mmg mahal sket..
dulu sy nyer nokia 5530 pon ribbon rosak.
tp rm40 je kene..

erienz said...

o...ribbon ye...he3..akak ni bukannye tau sangt,tulah mahal sngt benda alah ni...lps ni beli hp yang murah2 sikit...spare part mesti murah...he3