SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

My Lovely Hubby Sick

Semalam my hubby x sihat, demam, batuk, semput...eh semputke...mcm susah nak bernafaslah...so aku ajak lah ke klinik...mula2 x nak gi gak...aku ckp kan mengigil pagi2 butakan susah...dah lah aku x pandai drive...sbb dah pernah kena sekali, tangguh2 nak ke klinik kul 3pg dah x leh tido badan dah panas sngt seram sejuk...myhub ajak gi klinik...bayangkan lah aku dah lah x pandai bawak kete....myhub yang tgh sakit  yg bawak ...lps tu tau2lah dah pagi2 buta klinik mana je yang buka, nasib baik terus decide nak ke klinik penawar taman daya, dkt gak dari umah aku...lagipun mesti bukak...adalah 2  orang yang tunggu termasuk myhub...lps tu tunggu dr punyalah lama dekat 1 jam...rupanye dr tido...adoi...nak tido baik balik umah....laki aku dah x tahan dah...cek kejapje...menunggu tu punyalah lama...seriklah oi nak gi pagi2..cas pun tinggi...dekat RM100....



gi klinik panel kat ngan umah aku....


myhub daftar


laki aku mcm ngan 3 bulan...buncit....laki aku dah gemuzz...mcm aku gak, walau pun x sihat, hari khamis puasa....masa datang sini ada laki bini tgh tunggu gak....kat dalam pun dah ada yg jumpa dr.


masa tunggu, datang patient ni bawak anak 3 orang 2 orang pempuan dan seorang lelaki yang dia tgh dukung tu.....




sangt lah debab budak ni, mama nye kecik je....lepas tu budak kecik ni pandang aku...geramnye...mcm nak dukungje....tp x nak ngan orang rasanye...aku pandangje dah nak nagis, huhuhu...camna nak jadik ibu ni, budak pun takut ngan aku...




comelnye dia gelak....eee....rasa nak cubit2 je...nak cium2...aku teringt adik aku yang 2 orang las, sngt lah tembam ye macm nilah...x larat nak bawak....



ok lo myhub dat mc untuk keje malam....leh lah rehat...laki aku ni kurang rehat sebenarnye, tu bila balik kampung aku, laki aku bantai tido je, pagi tido,,tghari tido, ptg tido....aku pulak yg boring, dah biasa jalankan.... tu kadang2 ajak gi Bahau gak....






No comments: