SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

Jom Coping



Hari Jumaatlah yang paling best dahlah masa panjang....apa lagi gi shopinglah, ingtkan x nak gi ...dh kul 1 kak ina call ajak gi angsana, apa lagi ngan muka berseri2 seronklah dapat shoping, kalau x duklah opis....maklumlah aku ni bukan pandai bawak kete, kalau x dah lama aku ajak adik2 praktikal ni jalan2....huhuhu....


anak kak ina nak stokin....



salah seorang adik praktikal CAK....
sorang lagi balik umah....kalau x blh ikut....



wah carlo rino tgh wat promosi...
alahai....mahal lah beg nye...kalau aku beli....
mmg sebulan lah duit belanja  x de....



beg sling ni je dah RM250....mahalnya
maklumlah gaji aku ni kecik je....


gi tempat make up lak... ELIANTO...
saje nak cuba jenama ni lak....


kak ina sibuk memilih...lip gloss....
last2 aku gak yang terbeli, tp aku punya mmg dah hbs pun...
sll pakai jenama avon...semalam gi, blh lupalak nak beli...
x kan nak gi lagi,nk beli satu barang je yang harga x sampai RM5....

yg mana satu idaman kalbu....
sungguh cerewat kamu memilih....hahaha....


di make over...pakai blusherje...
tp x nmpklah....



aku pun sama....tp yng jenis x nmpk sngt...
kat bwah mata siap letak blink2 lagi....
kak ina ckp cantik...
lps ni kat bilik ko kena pasang lampu terng sikit...
baru nmpk blink2nye....


ala siannya tunggu mama nya tgh sibuk memilih....
makan wafer dulu yer...



pilih kak jangan x pilih....


Beg ni harga RM3 je,
 kalau kite beli lebih RM50lah....


aku punya barang RM42


first time aku cuba produk ni....




nilah barangnye....skrang nak belajar pakai blusher lak...
takut macam badut lak aku pakai...




No comments: