SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

Nurani Lelaki- Godaan Tubuh Wanita

Lelaki mudah tergoda dengan fizikal wanita. Tak percaya? Cuba perhati apabila ada wanita cantik melintas di depan mata. Jika muka x berpaling pun, tanpa dapat dikawal matanya cepat mengerling.

Tetapi kepada wanita, jangan cepat perasan. Kerlingan lelaki bukan bermaksud mereka berminat atau jatuh cinta. Itu mungkin sekadar kerlingan sesaat bagi memenuhi libido yang sebentar.

Begitupun, wanita perlu tahu bahagian mana tubuh mereka yang boleh membuatkan mata lelaki menjeling dan menggoda nafsu mereka?

BADAN ATLETIK
BAgi lelaki, badan atletik (bukan bermaksud otot-otot) dianggap sihat dan mampu menjadi seorang ibu yang baik. Wanita tegap tentu sekali boleh melindungi dirinya daripada bahaya.

PAYU DARA PADAT DAN BERISI
Payudara wanita yang paling indah pada pandangan lelaki ialah dalah usia 20an. Cubalah perhatikan ayiknya lelaki apabila mengamati gambar2 wanita muda dimajalah atau iklan. Begitupun, bentuk payudara seperti ukuran besar atau kecil bukanlah hal yang penting.

Selain itu, menurut para pengkaji, disekitar puting wanita ada bahagian yang disebut aerola. Aerola akan mengeluarkan aroma menggoda lelaki semasa berhubungan jenis. Inilah juga disebabkan, lelaki suka bermain-main di sekitar puting isterinya.

KAKI JENJANG
Di mata lelaki, kaki yang jenjang melambangkan kedewasaan seseorang wanita. Dan, biasanya wanita pula sering mengeksploitasi bahagian tubuh ini dengan memakai seluar ketat atau skirt pendek. Tujuannya untuk menunjukkan kakinya yang panjang ala model.

PUNGGUNG BULAT
Lelaki memang sukar mengawal nafsunya daripada mengerling punggung wanita yang montok. Punggung montok wanita seperti elektrik, ada tarikan sendiri.

PINGGANG RAMPING
Pinggang ramping bak biola. Wah! ini yang selalu didambakan wanita. Tak mengapa terseksa pakai korset, diet malah pembedahan plastik asalkan lemak di pinggang dapat dihindari.

PERUT RAMPING
Bagi lelaki, perut ramping menandakan wanita itu pandai mengurus diri. Ia juga tanda wanita itu masih gadis, sekain menjadikan mereka tetap cantik walau berpakaian apa pun.

Sekali lagi, walaupun wanita memiliki semua keistimewaan berkaitan tidak semestinya mereka menjadi pilihan lelaki. Bentuk fizikal itu hanya godaan sesaat. Selepas beberapa minit, lelaki akan mula menilai hal-hal lain.



No comments: