SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

RaSa LaMa O........


Assalammualaikum...
Poyoje tajuk entrykan kan kan...rasa lama x update, padahal baru 2 hari....tp rasa lama sungguh..tu maknanye aku masih lagi mahu berblogging ye...cuma nak blogging tahap dewa tu lom lagilah...he3


Hari Ahad ada kenduri kat Saleng, tau x Saleng kat mana...kalau orang Senai ke, Kulaike, JBke mstlah taukan... Saleng kat Kulaiye...ada majlis kawin anak abang ayah aku, tp  lain mak ye...aku panggil Pok De...atok aku kawin 4...ayah aku mak yang no.4, Pok De aku mak yang nombor satu...tp serius yer aku x kenal pun sepupu lelaki yg kawin ni....kalau langgar bahu kat pasar raya pun mmg aku x kenal, agak2nye siap kena hamun ngan aku lagi...apalah aku ni kan x kenal sedara...atok aku kawin 4, tinggal sebumbung lagi...mmg ramai spupu aku...masa kecik mmg kenal...bila dah besar, masing2 dah berkerjaya, dah kawin... dah jarang berjumpa dah x kenal ....camna tu...he3


Sampai, trus cari family aku, diorag dah lama tunggu x sabar nak balik umah aku...seronaknye bila diorang nk datg umah aku...bukan senang tu family aku nak dtg umah dan tido kat umah aku, maklumlah ayah aku bukannye sihat sngt...makan2, tgk pengantin, tp lupa nak tangkap gambar yer...pengantin sngt cantikyer...salam2 ngan sedara mara, ajak family aku balik, tp singgah umah family  mentua aku kat kg. Melayu...dah lama x jumpa kan...last jumpa masa hantar adik ipar aku balik UiTM Shah ALam...


Lepas gi Kg. Melayu, singgah umah mama aku, kat Taman Daya, dekat je ngan umah aku, tp aku x lamalah..sbb myhub keje, nak cuti x lehlah sbb minggu tu dah bnyk cuti...so tinggal kan mak dan ayah aku serta Nadia.... Aku bawak adik aku Nisha dan Taza balik umah....masak2 ala kadar ngan lauk sardin, telor, syur dan spegeti tp bila dah makan ramai2, mama dan ayah mie pun datang, semuanye hbs...mcm tulah x yah membazir...


Hari Isnin aku mintak EL maklumlah family aku ada, x kan nak suh diorag duk umah tnpa aku kan...tp aku x lah ajak jalan2, sbb kete ayah aku tu bkn leh gi bandar, kete dah lama kan...sejak aku darjah 3 lg...sampai skrag kete x tukar2...jadik ajak gi makan je kat Smart...makan x bestlah...terkilan rasanye bawak kat tempat yang x best...nak makan jauh2 x muat kete...x pelah lain kali aku ajak my family gi jalan2...


Walaupun penat layan adik2 aku, tp seronk sngt...lps kemas2 semua..aku dan myhub blh tertido sampai ptg....wah penat sungguh...myhub pun blh x gi keje...yang pasti aku puas....


gambar mesti ada yer....tetap sedondon ngan my lovely hubby....





1 comment:

miss cloudy said...

salam singahh.. comeynyer dua2 org..