SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

TeMaN CoMeL

Selamat pagi dan selamat bercuti...semalam aku teman Comel jumpa rakan blogger....comel ni Kak Zaidah ye..maklumlah blog diakan blog comel, anak2nye comel, dia pun comel, he3...x sangka pulak kawan yang kak zai nak jumpa ni orang kampung aku...namanye Hasmah kampungnye kat Bahau, aku Jelai ye...dekat lah, tiap2 bulan aku dan myhub turun Bahau...



walaupun x kenal lagi...kecohnye...he3...



K.zai jumpa Hasmah sbb nk beli suppliment untuk tambah susu kat Hasmah ni....menurut kata k.zai susunye dah kurang..ala siannye...



umur kami sebaya ye..mula2 aku nak panggil Hasmah ni kakak, tp hasmah dah panggil aku dulu kakak...kak. zai ckp mesti aku sebaya, tanya betul rupanye....he3..aku ni perasan muda hasmah...




4 comments:

AYU said...

cam same je muka ko org bedua......hehe

nUR_rOsALiNdA said...

Kembar ke

IbuHakimHaikal said...

Salam erin..hehe..tak sangka dpt jumpa rakan2 blogger..seronok jumpa korang semua.. ;)

erienz said...

Ayu: sama yer...dah satu negeri tu yang sama

Rosalinda: kembar negeri je...he3

Ibuhakimhaikal: tu lah hasmah, x sangka umah orang tua kite berdekatankan...nnti blhlah caling2...