SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

Citer Biasa

Sekarang dah jam 4.17 ptg lbh kurang setengah jam dah nak balik....aku tgh fikir ni ptg ni nak makan apalah...perut ni masih kenyang...tghari aku dah keluar awal ajak myhub makan....lapar....hari ni makan nasi berlauk ye kat Singgah Selalu Kipmart...2 orang makan RM12 lom masuk air ye...masuk air RM3...niat dihati nak makan nasi ayam penyek, tp bila dah tgk punya banyak lauk dan trus aku tukar selera sbb tgk telur asin...sbb tu je...aku trus ubah fikiran x nk mkn nasi aym penyek...apa dah...x tetap pendirian...ha3

Lepas makan kenyang2, ajak myhub jalan2 seblum tu dalam kete aku dah ingtkan myhub supaya ingtkan aku beli nila baju dan softland...aku ni mmg jenis pelupa....gi Wah Tai..eh yerke pasaraya Wah Tai....x kisalh..kalau orang Jb taulah kat Kipmart tu...x de yang menarik trus ajak myhub balik...bukan apa cuba ada duit terlebih mmg lama aku duk kat Kipmart tu.....

Tgk jam baru kul 1...orang baru nak keluar rehat, aku dah balik...mcm aku bos lak...x pelah...bos aku tau aku keluar...gi tingkat 4 jap, tolong adik praktikal tu buat carta organisasi, untuk tugasan dialah....lps tu aku boleh tertido lak...wah punyalah ngantuk..maklumlah makan nasi kan...siap berkeruh lagi...aku rsalah...he3....tgh syok2 tido antie masuk suh makan lak...ada lauk lebihan kursus...aku teman kan dayah dan antie makan..last2 aku termakan gak..ngatah lauk je...lepas tu mcm biasalah solat...trun ke tempat keje aku balik, tgk dokumen yg perlu disign, sbb bos aku akan cuti panjang...Ok bos...Selamat Bercuti....gi cuti jang lupa beli oleh2...mcmlah bos aku baca aku punya blog...he3...

No comments: