SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

Hilangkan Kebosanan....






Hari ni bosan tahap gaban....trus ajak myhb ke Jusco Bukit Indah...
walaupun dia ckp malas, aku nak ajak jalan gak.....
x kira....window shopingje.....dh  hujung bulan nikan.....
aku kalau duit kurang hujung bulanje...walaupun baru minggu ke 2...
huhuhuhu...



wah muka ceria dapat jenjalan....





x sah kalau x tgk kasut kat Butik Nike ni...
tp kali ni kat luar je...sbb yang pasti bukan beli pun.....



jersi pasukan Brasil...agak2 nye berapa yer...
tunggu aku dapat duit terlebih...blh beli satu untuk myhub...
satu lagi untuk bangteh....mesti suko ni....




   
 lepas tu ke Jusco ...comel tempat letak bekal makanan ni....
nak beli bukan aku bawak bekal pun....
tupperware yang ada pun berlambak2....
  

RM 9.90 en yerke..ko yg lagi satu..ntah lah...gilah Jusco ye...





 ke watson tgk deodarant yang terbaru...
tp x de yg berkenan pun...sll aku belikan myhub avon je....

AXE, jenis spray...






dah lama ngidam big apple...
walaupun rasanye baru makan...
gilerlah aku ni...nak tambahkan berat badan...
lps ni puasa di bulan rejab....






No comments: