SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

EsOk dah JuMaaT

Cepatnye masa berlalu....pejam celik pejam celik dah Hari Jumaat...esk myhub cuti keje petang....tu yang seronk blh peluk2 cium2, he3....blh dinner kat luar,  sebut dinner luar aku aku nak post cite minggu lps hari jumaat...


Hari tu aku x nak makan nasi maupun mee...tekak ni mengada2...nak makan western food....kat kepala ni nak makan mama chops papa grill...yang aku tau kedainye ada kat uda, larkin, taman U...jauhnye nak ke sana...dah umah aku tgh2...mst 1/2 jam perjalanan ni...waduh...sungguh malas rasanye....tp ckp gak ngan myhub nak makan benda alah tu...he3... myhub ckp kat Austin ada...wah seronknye...dekatje....x yah nak gi jauh2...rasanye baru bukak...selama ni aku lalu nk balik Kota Tinggi x nmpk lak...kan bagus tu...x yah nk membazir minyak kete....ha3...



Ada sebuah family je...lengan sih...diorang ni semua mkn stembot kat kedai deret MCPG ni...penh gile orang makan kat situ...cari parking pun susah....nasib baik dapat gak tepi MCPG ...mst sedap...esk nak cubalah mkan kat situ...



tgh fikir nak makan apa....


mst wajib pose dirikan..


mana orang ni...bagus lah...cpt sikit masak...x tunggu lama...



sayang x sihat...tu minum air panas...mintak teh tarik....aku air mango...tp cuaca mmg sejuk...x sanggup aku minum....tukar ngan myhub...aku yag hbs teh tarik myhub...sedap....





mmg sejuk giler...suh myhub ambik jaket....aku ni mmg x tahan sejuk...



aku x tau yang mana satu myhub punya dan yang mana satu aku punya samaje tgk...
myhub pilih sos barbeque dan aku black paper...sama je rupanye...





alhamdulilah...kenyang...licin...nmpk sangt lapar sejuk2 ni....






No comments: