SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

Lepaskan lelah...


Wah....poneklah aik jalan....
dah lah aku bertumit tinggi 2 inci....
longuh  betis kakiku...ontah knp hari ni aku 
jalan nak betumit bagai...kan dah loteh kakinye....
sah lepas ni aku x nak pakai kasut bertumit bila
 jalan2 kat shoping komplkes ni...



ajak myhub singgh minum....apa nama tempat ni yer....ARENA ke?
ntahlah....see...penuh barang atas meje....
 semua makanan yer...kecuali plastik watson....
barang prvite wanita....ha3....



aku gak yang kena beli....nak suh laki aku....
10 mint lom tentu buat kptusan nak minum apa...


peace....tgk tulisan kat blkng tu...
NISAN.....huhhhh....dalam kepala otak aku ni....
BATU NISAN...



kejap je siap, belasah je aku oder ntah apa2...


air apa ntah, ada strabery longan...



akhirnya dapat gak aku makan sushi...
dah lama aku nak rasa...tp myhub x suka...
tp rasanye....serius rasa loyer tekak aku...
x leh nak masuk sangt....lps ni aku x beli lah...



gambar tuan blog mestilah ada...



tghari makan big apple je....



myhub berusaha untuk hbskan.....



1 comment:

.::WaNiE::. said...

wawawawa big apple