SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

aDa AkU KiSaH

Semalam bos aku x de...
apa lagi tmpat yang aku sll terjah...
ke tingkat 4 lah...mmg tempat keje yg paling seronok...
ada aku kisah, kalau ada orang nk ngumpat aku
asyik naik atas je....sbb aku punya tugas mmg spesel...
ada bos tingkat 2, ada bos kat tingkat 4...
kl bos tingkat 2 cuti, aku wajib naik tingkat 4...
kalau 2x bos ada...dah tentunya aku stay kat tingkat 2...
apa punya olanglh....sll ada sifat hasad dengki....
ko jeles x jadik mcam akukan...
tu namanye rezeki masing2...
maybe rezeki aku bukan duit...
tp selesa di tempat keje....
tu aku sayang nak tingglkan KP...



dah seharian aku kat atas...
aku tolonglah kak ina masukkan gambar budak2 konvo...
mula2 tu, aku, aniz dan sedi tolong...
x lah teringt untuk snap gambar...

 datang budak 2 orang ni...
trus suh snap gambar...
sapa x kenal ain...suka sngt bergambar....



 production now..


 tugas aku tolong masukkan gambar bebudak ni...



 sambil buat keje..kite bergosip...he3
gosip kehidupan umah tangga...


 nasihat kat pengantin baru ni...
Ummu Safinah dan Apai...



 masa ni aku dah trn tingkat 2...
lps tu naik semula, tunggu nak solat asar...
tgk, kak ina masih mengira gambar2 konvo...
katanye ada gambar yang termasuk kat tadika lain..
kenalah bukak satu2 balik...



 dah siap masukkan dalam plastik..
agih2kan ikut tadika...



nilah Kak Ina 




6 comments:

eMMe said...

erien~ keje kat ner nih?
mcm best je keje erin...hehehe..
rajin2 keje tau...

acik mimie said...

same soalan dengan emme ...
erien ket ner nih ..
KP - Kementerian Pendidikan ???

erienz said...

emme dan acik mimie:

erin keje kat Kumpulan Pendidikan YPJ...macam best yer...mmg best pun...tp biasalah... ada suka dan ada duka...

tu yag sayang nak tinggal tmpat keje sekarang... nk gi intrvw pun 50 50... rasa mmg x nak tukar keje...

@e_da said...

alahi comel2nya gambo anak2 tu

atty's said...

jgn layan org yang dengki2 tu erien..biaq pi

erienz said...

eda....mmg comei sngt...

atty: tulah, cuba x nak layan...dan cuba pekakkan telinga...walaupun hati sakit...huhuhu...