SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

HaNtAr ADIK Gi NgAnDaM

Hari Jumaat kat kg... adik aku ajak gi ngandam kat Pasoh 3....
aku dan myhub mmg x de program nak ke mana2...
truz bersetuju nk hantar adik ke Pasoh..
kalau x dia gi sorang2je...kalau dulu tunangnye hantar...
skrang dah x keje sekali kenalah gerak sendiri...

kat Pasoh 3 ni, 2 orang adik beradik ayah ada kat sini...
PakLong Seman dan Pakngah Yusof...
kedua2nya anak bini no.3,  ayah aku no.4 tau...
aku sempat gi umah Pak Long Semanje...


adik gi konfrmkan...betulkah umah pengantin...
adik aku solek utk majlis akad nikah...
hari Sabtu baru majls sanding..
gi  dalam kul 8...sampai pasoh  kul 9...




 mak andam sibuk...
kenalah tolong angkat barang....



aku x tunggu kat situ...
ajak myhub pusing2 kat pasoh...
cari umah pak ngah...jumpa...tp x singgah...
mmg prgram nak makan roti cnai kat kedai pak long....


nasib baik jumpa kdai paklong...
bolehlah lepak kat sini sambil nk tunggu adik ngandam...
makan roti canai...mmg sedap...lbh sedap dari kat kedai umah aku ni...
rotinye lembut dan garing....uhsh...sampi skrang teringt...
myhub sampai mintak 2 keping....
aku makan sekeping je....sbb kat umah dah makan kuih...


Paklong dan maklong ajak singgah umah...
tp dapat singgah sekejapje...
adik dah siap ngandam...lain kali kami datang lagi yer...




singgah bahau adik nak ambik baju pengantin utk sanding esk...
aku dan myhubby jenjalan dulu kat plaza..





dah sampai rompin, kena bg laluan keretapi lalu...
dah lama x nmpk keretapi...
tp yang lalu pendekje...tu dapat snap bontotje....




balik umah ajak bangteh dan ijan gi Gemas...
sbnarnye nak beli krim natasya je....
tp banteh dah nk kfc..bawakjelah....




No comments: