SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

LaMa X MaSaK...

Aku ni mmg jarang masak skrang...
kalau setakat masak megi, nuget tu jelah...
itu pun jarang....masak kalau dah x tau nk mkn apa...
minggu lps cuti, aku x kira nk masak gak...
hari sabtu beli barang dapur beli lah tempe...
ingtkan nak beli ayam...tp fikir minggu ni nk 
balik kampung, x jadik beli..bukan apa, 
takut letrik x de....bila aku balik satu umah berbau....




pernah terjadi oi, balik dari kg, kat pintu pagar dah berbau...
aku dah agak ni mst letrik x de...masuk umah je...
mak ai baunye...sungguh sedap sekali...
habis ayam, daging, mknn sejuk beku (nuget, sosej)


so berbalik pada tempe yg aku beli tu, 
x kan nk biar sampai busuk kan...
msti kena masak...kalau x mcm aku beli labu
2 minggu lps...sampai busuk sbb x masak...




sambal goreng...kali ni aku x letak santan..
rasanye lain sikit...
ptg smlam mkn roti cicah sambal dan sambal goreng...



sardin...




x sah masak kalau x de telur dadar...
myhubby blh mkn skit kalau x de telur dadar...




sambal lebih, sblum tu ada masak ubi rebus...




see...gelap je...mcm kulit aku gak...
x de hijau pun...sbb aku dan myhub x de sayur pun x pe...





No comments: