SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

X tau apa resultnye....

Salam pagi Isnin...eh! hari ni dah Selasa...
maklumlah mood keje  tetap hari Isnin...
rasa malas sokmo...huhuhu....


hari Jumaat lepas mak aku call..
ckp aku dapat intervw spa8....
aduh hai...hati ku 50 50 nak gi ke x?



temuduga ni 15hb Disember 2010 di Wisma Seremban...
aduh jauh tu....
yang aku hairan dah lama aku x isi spa8...
aku isi masa zaman anak dara...
sbb tu lokasi intrvw kat Seremban...
kalau aku isi lps kawin...konfom lah lokasi kat JB....
peliklah camna aku leh dapat....


aku x isi sbb
 aku rasa mmg x nak tukar keje....
alih2 aku dapat intervw...
skrang ni aku pikir nak gi ke x? 
kalau dapat luar jb knformlah myhub x bagi...
tp hatiku suh gi, walaupun darah gemuruh aku ni, 
dari mak aku call sampai intrvw nnti baru
aku rasa lega yang amat sngt....






apa erk kptusannye...tunggujelah...
nak gi ke x?






No comments: