SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

RoTi CaNai yg ummm....

Semalam baru sampai dari kampung...
baru hari ni berkesempatan nk berbloging,
kat kg mmg line internt x de...
bawakje laptop, tp x leh nk guna...
myhubby je kl dia rajin main game....

pagi kamis sebelum nk balik kg...
kenalah isi perut dulu...
dalam kul 9 pg aku gi sarapan roti canai dekat je
ngan umah aku...maklumlah nk mkn kat perhentian macap
faham2 jelah susah nk cari yang sedap....

roti canai kat sini mmg sedap giler...
Kedai WARUNG MEMBER kat Taman Daya...
aku kalau oder roti kosong mmg 2 kpng...
kuahnye, rotinye pun lembut dan sedap...



 muka ceria dapat balik kampung...
myhubby lagi best, lps balik keje nk trus balik kampung...
aku lak x berapa  sihat malam tu...
kalau x... pagi ni dah ada kg dah...




 disebabkan ramai orang yg oder....
aku makan karipap dulu...intinye pun sedap...
kentang...lps ni mmg aku angin...

isi kentang....sedap..mkn sekeping je...
yang lain lagi 2 utuk myhubby...





teh o utuk me....
teh tarik utuk myhub....



kali ni aku mintak roti telur banjir....


myhubby 2 kosong banjir gak....
kan musim hujan ni...banjir jelah.... 



alhamdulilah kenyang.....


No comments: